kalnelių klausimu ir aš norėčiau pasisakyti...
aišku, aš UŽ eismo saugumą, tačiau ne tokiomis žiauriomis priemonėmis
dalyvavau keliuose eismo saugumo projektuose Lietuvoje, tai galiu pasakyti, kad tik nedaugelyje savivaldybių eismo saugumo srityje leidžiama naudoti kietus stacionarius įrenginius, tokius kaip cementiniai ar asfaltiniai kalneliai. daugumoje atvejų yra naudojami gaminiai iš gumos-metalo mišinio, kieto plastiko ir pan. Vilniuje galima guldyti tik guminius "policininkus". jei ir yra kokiame rajone asfaltiniai, tai jie nuo seno užsilikę ir vistiek bus naikinami. vilniaus rajone situacija šiek tiek kitokia
keletas techninių pastebėjimų: tarp kelio bortų esantis asfaltas turi būti aukčiau nei kelio borto briauna, o pas mus keliuke kiek mačiau, tai nors ir puse centimetro, bet bortas yra aukščiau. tai sudaro minimalų, tačiau dar vieną papildomą trampliną ir papildomus apkrovimus pakabai. kitas dalykas- patys bortai. jei neklystu, tai yra eiliniai kelio bortai, ne įvažiavimams ar užvažiavimams skirti bortai. sunku raštu paaiškinti, tačiau įvažiavimo bortai technologiškai kitaip gaminami, kitaip armuojami, negu eiliniai kelio bortai. galima pasekmė- daug trumpesnis mūsų kalnelių tarnavimo laikas
kelininkams juk vienodai šviečia, baigsis objekto garantinis laikas ir gaudyk vėją laukuose, o mes važinėsim per aptrupėjusius ar suskilusius bortus...
va kaip viską liūdnai nušviečiau
bet gal taip ir nebus, gal priprasim, nekreipsim dėmesio i smulkmenas ir džiaugsimės nauju asfaltu
...